Anasayfa     Site Haritası     İletişim     Şikayet ve Önerileriniz     English
Kurumsal Ürünlerimiz Acentelerimiz Hasar İşlemleri Sıkça Sorulanlar Bilgi Toplumu Hizmetleri
Hasar Anında Neler Yapılmalı? 

HASAR İHBARI

Sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış varlıklarınızda poliçede belirtilen riziko kapsamında hasar meydana gelmesi durumunda 7/24 çağrı merkezi numaramız olan 0850 224 33 70 hattımızdan şirketimize ulaşarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.

İhbar anında müşteri temsilcimize aşağıda belirtilen bilgilerin iletilmesi gerekmektedir.

  • Poliçe numarası
  • Sigortalı isim ve/veya ünvanı
  • Sigortalının T.C. Kimlik No’su / Vergi No’su
  • Hasar tarihi
  • Hasar yeri
  • Hasarın mahiyeti
  • Tahmini hasar miktarı
  • Sigortalının irtibat numaraları
  • Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresi ve irtibat numaraları

Hasar dosyanızın açılmasına müteakip dosya numaranız, eksper görevlendirilmiş ise eksperin adı soyadı ve iletişim bilgileri cep telefonunuza SMS yolu ile gönderilecektir. Hasar dosyanız sonuçlanıncaya kadar sizin için belirlenmiş hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 224 33 70 numaralı telefon hattımızdan ve web sayfamızda yer alan hasar dosya sorgulama adımından takip edebilirsiniz.

Araç hasarlarınızda sizlere sağlamış olduğumuz anlaşmalı servis avantajlarından yararlanmak için web sayfamızda yer alan anlaşmalı servisler linkinden en yakın anlaşmalı servise başvurabilirsiniz.

Anlaşmalı kaza tespit tutanağınızı ktt@dubaistarr.com.tr Mail adresine veya  0216 559 19 85 Faks numarası kanalı ile şirketimize iletebilirsiniz.

HASAR ANINDA YAPILACAK İŞLEMLER

Sigortalı veya sigorta ettiren, poliçede belirtilen rizikolardan birinin gerçekleşmesi halinde hasarı öğrendiği tarihten itibaren 6102 sayılı Türk Ticaret kanunun 1420. maddesi gereğince şirkete bildirimde bulunmalı ve sigortalı değilmişçesine hareket ederek hasardan haberdar olur olmaz hasarı azaltıcı her türlü tedbirleri almalıdır.

Ayrıca, hasarın meydana geliş nedeninin bilinebilmesi ve buna ilişkin deliller ile rücu hakkının kullanılmasına yararlı gerekli bilgi ve belgeleri sigortacıya veya sigortacının yetkili kıldığı temsilcilerine gecikmeksizin temin etmeli, bu kişilerin sigorta kapsamında yer alan şeylerde ve bunlara ilişkin belgeler üzerinde yapacakları araştırma ve incelemelere izin vermeli, sigorta konusu riziko ile ilgili başka sigorta sözleşmeleri var ise bunları sigortacıya bildirmelidir.

 


Güncel
06-09-2010     KTT, Şirketlerin Operasyonel Yükünü Artırdı...   Detay
02-07-2010     Yeni Eksperlere İş İmkânı Sağlamalıyız...   Detay
10-07-2010     ...   Detay
10-07-2010     ‘Sigortanın Ustaları’ Antalya’da Buluştu...   Detay
03-06-2013     Sigortalılarımızın Dikkatine...   Detay
15-05-2013     Sigortalılarımızın Dikkatine...   Detay
13-11-2009     Reklam Filmlerimiz...   Detay
05-10-2011     Yasadaki Sorunlar Anayasa Mahkemesi Yolunu Açabilir...   Detay
 
 
Kişisel Verilerin Korunması Powered by Esproit